Everything oyununun felsefesini ve bu felsefenin sanat ve tasarım alanlarında ne gibi çözümler sunabileceğini öğrenmek ister misin?
Zorlu PSM
25 Haziran 2017
15 Haziran Perşembe günü saat 19:00’da Digilogue Space’te gerçekleşen “Design Thinking & Artful Thinking” seminerinde David OReilly’nin Everything oyunu ele alınıyor.
Bünyesinde iş ve teknoloji uzmanları, tasarımcı, akademisyen ve sanatçıların bulunduğu multidisipliner bir ekipten oluşan ArtBizTech ile işbirliğiyle gerçekleşen seminerde, Everything oyununun felsefesini ve bu felsefenin sanat ve tasarım alanlarında ne gibi çözümler sunabileceğinin tartışılıyor. ArtBizTech üyelerinden “Design Thinking” ve “Artful Thinking” alanlarında mentorluk yapan Emrah Yayıcı’nın anlatımıyla gerçekleşen söyleşiye Rabia Yorgancı Kındıroğlu, Gülşah Dağgeçen, Esra Özkan da konuşmacı olarak katılıyor.
Tasarım odaklı ve sanatsal düşünme bakış açılarını sorgulayarak, yaratıcı fikirler geliştirilmesine, bunlarla inovatif ürün, servis, süreç, mekan ve çözüm tasarlanması üzerine yapılacak buluşmada katılımcılar, aynı zamanda aynı alanda kurulan özel bölümde Everything oyununu da deneyimleniyor.